• شنبه / ۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401080704399
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اعلام برنامه تشییع ۲ شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز در یاسوج

اعلام برنامه تشییع ۲ شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد برنامه تشییع ۲ شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) شیراز در یاسوج اعلام شد.

شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) صبح روز شنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: دشمن جنگ ترکیبی را در کشور رقم زده، و با وجود حمله ترویستی به حرم و شهید کردن مردم ما دیگر درنگ جایز نیست.

وی افزود: در برابر این فتنه ترکیبی باید بایستیم، کشور ما پر از بسیجی است، هیچ منطقه ای بی شهید و رزمنده و فدایی ملت نیست. مهدوی مطلق اظهار کرد: تشییع شهدا هم عبادت و هم سیاست است، اگر تاکنون مردم و نظام کاری نکرده اند به دلیل خویشتن داری آنها بوده است. اینکه عزیزان ما را در خانه امن خدا به رگبار بستند، دیگر جای درنگ باقی نمی گذارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: فردا راهپیمایی و تشییع شهیدان استان بصورت سرتاسری برگزار خواهد شد. مهدوی مطلق تصریح کرد: دو شهید عزیز استان فردا در مرکز استان تشییع می شوند. مسیر تشییع نیز از خیابان هفتم تیر تا خیابان جمهوری خواهد بود.

وی ادامه داد: این مراسم، یک مراسم تشییع و همچنین اعلام انزجار است و قطعا مردم از اقشار مختلف در این آیین بصورت پرشکوه شرکت خواهند داشت.

رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امروز آیین تشییع شهدای ترور از میدان شهرداری تا حرم احمدبن موسی در شیراز برگزار می شود، در انتهای مراسم، شهدا برای طواف حرم امام رضا (ع) به مشهد اعزام می شوند، ما امشب در فرودگاه شیراز به استقبال شهیدان می رویم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فردا مراسم در خور و شأن شهیدان با ظرفیت های مردمی در یاسوج برگزار می شود، افزود: پس از انجام مراسم در یاسوج مرکز استان، در شهرستان باشت و گچساران و به درخواست مسئولان بهبهان در این شهرستان نیز مراسم برگزار می شود و در نهایت این دو شهید عزیز در شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

گفتنی است که مراسم وداع و تشییع دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان هفتم تیر شهر یاسوج، مرکز این استان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha