• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030201182
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس:

دیپلماسی شهید آیت‌الله رئیسی عرصه را برای پیشرفت فراهم کرد

دیپلماسی شهید آیت‌الله رئیسی عرصه را برای پیشرفت فراهم کرد

ایسنا/فارس مدیرکل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس با تأکید بر اینکه راه شهدای خدمت تمام‌شدنی نیست، دیپلماسی شهید آیت‌الله رئیسی را عزت و افتخاری دانست که راه را برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی فراهم کرد.

محمدعلی مصلحی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان، آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانشان، شهدای خدمت در حین خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم گفت: شیوه شهادت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همچنین استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خود نشان دهنده راه و منش این بزرگواران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه شهادت در راه خدمت‌رسانی، فوزی عظیم است که نصیب هر کسی نمی‌شود، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی اسوه اخلاق، بصیرت، شجاعت، تواضع و مردم‌داری بودند که برای خدمت به مردم شب از روز را نمی‌شناختند و تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند.

مصلحی‌فر با بیان اینکه قطعاً راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت و این راه تمام شدنی نیست، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با شهادت خودشان راهی را برای همگان از هر قشر و سلیقه‌ای ترسیم کردند که پایانش چیزی جز سعادت در دنیا و آخرت نیست. ایشان نشان دادند که اگر اخلاص در عمل داشته و با دغدغه به مردم و انقلاب خدمت کنیم، قطعاً خدا هم راضی خواهد شد و بهترین سرنوشت را برای انسان رقم می‌زند.

مدیرکل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس اظهار کرد: دیپلماسی شهید آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه کشورمان، دیپلماسی عزت و افتخار ایران اسلامی بود که باعث شد در طی مدت خدمات آنان، اقدامات قابل توجهی در عرصه بین‌المللی اعم از پیمان شانگهای، بریکس، گسترش تعاملات با کشورهای مختلف به خصوص شرق آسیا و... انجام شود و امروز هم شاهدیم که بیش از یک چهارم کشورهای دنیا در سوگ ایرانیان، شریک شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کشوری آباد و توسعه یافته داشته باشیم باید گفتمان شهید آیت‌الله رئیسی را در کشور ادامه داده و در تمام بخش‌ها گسترش دهیم، گفت: عدالت‌خواهی، فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های شهید جمهور کشورمان بود.

مصلحی‌فر یکی از خصایص بسیار مهم شهید جمهور را تلاش شبانه‌روزی بدون توجه به حاشیه‌ها عنوان کرد و گفت: ایشان یک چهره دانشگاهی بود که همواره می‌خواست از دانش هیئت علمی برای رفع مشکلات استفاده کند. بسیاری از اقدامات ایشان، کارهای زیربنایی بود که سال‌ها بعد نتیجه آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha